Konwenty Południowe - Wojna, Żar i Tron - Gra karciana "Elekt" czeka na Wasze wsparcie!

Kolejne niechciane wyskakujące okienko, jednak Unia Europejska wymaga od nas, byśmy poinformowali Cię o wykorzystywaniu i zjadaniu twoich ciasteczek (cookies) oraz wykorzystywaniu Twoich super tajnych danych. Robimy to tylko po to, by zwiększyć komfort i funkcjonalność portalu oraz dlatego, że jesteśmy głodni i lubimy ciasteczka. Zgodnie więc z Polityką Prywatności, czuj się poinformowany nasz drogi użytkowniku.

Bezmyślność naukowców sprowadziła na ludzkość ciemne widmo zagłady. Nie jest to jednak historia wyciągnięta z książki lub bajka opowiadana przez matki dzieciom, które nie chcą zasnąć – dla mieszkańców dawnego świata otwarcie bramy do Bezmiaru przez grupę ciekawskich ludzi sprawiło, że mordercze demony, eksplozje, krwawe bitwy i piekielne warunki do życia stały się codziennością. Każda wojna dobiega jednak końca. Nie było inaczej w wypadku Wielkiej Wojny, która – pozostawiwszy tragiczne piętno na kartach historii – przeminęła, skutkując walką o przetrwanie tych nielicznych, którzy uszli z życiem.

Okultyści, zwycięzcy wojny, objęli władzę nad nowym porządkiem świata. Od założenia totalitarnego Dominatu, po zawieranie paktów z demonami w celu otrzymania „darów” – nic nie było poza zasięgiem Ebionitów. Między nimi w tym ciemnym molochu zaczyna się Twoja historia.

 

Tak w skrócie prezentuje się zalążek fabuły gry karcianej „Elekt”, która w tym momencie jest objęta kampanią na stronie zagramw.to. Dokąd jednak dąży ścieżka Twojego mrocznego bohatera? Łatwo się domyślić – do tronu. W czasie rozgrywki gracz musi wykazać się sprytem i przebiegłością i przechytrzyć przeciwników. Rozgramianie wrogów, knucie intryg, spoufalanie się z dworem królewskim, a także rozwiązywanie codziennych spraw kłopocących głowę klanu będą Twoimi złotymi stopniami w kierunku obsydianowego tronu.

Każda rozgrywka trwa od 60 do 90 minut i może w niej wziąć udział od dwóch do czterech graczy. Z powodu graficznej natury niektórych kart sugeruje się, aby gracze mieli ukończone szesnaście lat.

W pudełku „Elekta” znaleźć można: 46 kart jednostek, 14 kart misji, 14 kart wpływów, 10 kart przywilejów (łącznie 84 karty o wymiarach 65x100 mm), żetony atrybutów oraz Żaru, planszetki do rozgrywek i cztery karty pomocy wyjaśniające pokrótce znaczenie symboli, kart oraz zasady.

Jak już wcześniej wspomniałam, „Elekt” znajduje się aktualnie w trakcie kampanii fundującej, którą można znaleźć pod tym adresem. W ciągu mniej niż doby gra uzyskała ponad 30 000 zł, a z każdym kolejnym celem pieniężnym autorzy oferują nowe dodatki, które można otrzymać, wspierając projekt. Oprócz tego, że – oczywiście – osoba inwestująca otrzyma wszystkie promocyjne dodatki, otrzyma także grę w niższej o niemalże 44 złote cenie.


Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z projektem oraz wspierania autorów w ich przedsięwzięciu – bo kto wie, może to Ty zostaniesz kolejnym cesarzem?